„Continental AG je největším německým výrobcem pneumatik. Od spolupráce s Timo Hildebrandem si slibujeme zvýšení sportovní a emocionální image prémiové značky Continental. A nejen to. Jeho zapojení do komunikace značky Continental nás více přiblíží cílové skupině zákazníků – fotbalovým fanouškům.“, vysvětluje Ralf Hoffman, brand manager značky Continental. Dodal, že spolupráce koresponduje s oficiálním partnerstvím značky Continental při FIFA World Cup Germany 2006. Timo Hildebrand - v současnosti jeden z nejlepších německých prvoligových brankářů – bude těsně zapojen do komunikačních aktivit na podporu pneumatik Continental a bude se jako vyslanec značky účastnit vybraných akcí pro zákazníky.
Po pozitivních zkušenostech se sponzorstvím Football Champions League (1995-1999) se Continental rozhodl stát oficiálním partnerem FIFA World Cup Germany 2006. „Rozhodování pro Tima Hildebranda nebylo obtížné. Čtyřiadvacetiletý Hildebrand má přitažlivý naturel a je ideálním ztělesněním bezpečí, preciznosti a vytrvalosti. Což dokonale koresponduje i s našimi produkty.“, shrnul Ralf Hoffmann.
Barum Continental, spol. s r.o.
Timo Hildebrand - nová tvář zn. Continental
Spolupráce se značkou Continental je pro brankáře Timo Hildebranda prvním kontraktem tohoto druhu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?