„Continental AG je největším německým výrobcem pneumatik. Od spolupráce s Timo Hildebrandem si slibujeme zvýšení sportovní a emocionální image prémiové značky Continental. A nejen to. Jeho zapojení do komunikace značky Continental nás více přiblíží cílové skupině zákazníků – fotbalovým fanouškům.“, vysvětluje Ralf Hoffman, brand manager značky Continental. Dodal, že spolupráce koresponduje s oficiálním partnerstvím značky Continental při FIFA World Cup Germany 2006. Timo Hildebrand - v současnosti jeden z nejlepších německých prvoligových brankářů – bude těsně zapojen do komunikačních aktivit na podporu pneumatik Continental a bude se jako vyslanec značky účastnit vybraných akcí pro zákazníky.
Po pozitivních zkušenostech se sponzorstvím Football Champions League (1995-1999) se Continental rozhodl stát oficiálním partnerem FIFA World Cup Germany 2006. „Rozhodování pro Tima Hildebranda nebylo obtížné. Čtyřiadvacetiletý Hildebrand má přitažlivý naturel a je ideálním ztělesněním bezpečí, preciznosti a vytrvalosti. Což dokonale koresponduje i s našimi produkty.“, shrnul Ralf Hoffmann.
Barum Continental, spol. s r.o.
Timo Hildebrand - nová tvář zn. Continental
Spolupráce se značkou Continental je pro brankáře Timo Hildebranda prvním kontraktem tohoto druhu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Sebastian to s usmířením nedomyslel? Policie musí ctít zákon!
-
Dwayne Johnson: Dcery The Rocka si ukradly show pro sebe!
-
Princezna Kate v ohrožení? Policie zatím nikoho nemá! Vyšetřování běží dál
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky
-
Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru
-
Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?