Jeho světovou premiéru čekejme letos na podzim v Paříži a vycházet má z konceptu CCS (Concept Compact Sedan). Ten se ukázal na loňském autosalonu v Pekingu, přičemž základem se stane právě pohon předních kol. Až za příplatek bude možno dokoupit čtyřkolku xDrive.
BMW chce tímto krokem dosáhnout vyšších prodejů a zisků. Svým zákazníkům chce nabídnout nižší spotřebu a i z toho důvodu pod kapotu nastěhuje několik různě výkonných 1,5litrových tříválců. Krom toho časem přijdou dvoulitrové čtyřválce. Výkonově se "jednička" dočká porce 130 až 231 koní.
Na přiloženém videu pak lze vidět, jak si auto s takovým výkonem dokáže poradit. Přední gumy dostávají velmi zabrat a o kvílení není nouze. Hold, kdyby to byla zadokolka, zatáčky by nový bavorák projížděl zcela určitě mnohem hladčeji.
V budoucnu se bude přitom jednat už o třetí předokolku od BMW. Tou první je dvojková řada Active Tourer a také mini SUV s názvem X1. Časem dorazí i větší X2 a není vyloučeno, že přibudou další.