Vůz i přes dobrou kamufláž vypadá mnohem přitažlivější než jeho předchůdce. Přední část je velmi evoluční, ale větší změny nastanou na zádi, kde Panamera má přijmout více ladné křivky a lehce se svažující se linie ramen. Zadní část se tak lépe integruje do celkového designu a už se snad nebudou objevovat posměšky ohledně baculatosti zadních partií Panamery.
O nové generaci toho zatím moc známo není, ale jistotou je to, že vyjede na podvozkové platformě MSB, která využívá kombinaci vysokopevnostní oceli a hliníku. Tato změna by mohla umožnit autu shodit na váze okolo 91 kg.
Jaká bude nabídka pohonných jednotek není ještě úplně jasné. Hlavní inženýr Porsche, Wolfgang Hatz, ale již dříve řekl, že pro novou Panameru výrobce nabídne zcela nové motory V6 a V8. Motory mají být o něco silnější a sportovnější, ale zároveň mají konzumovat menší množství paliva než dosud.