Za velmi výrazným konceptem stojí polská dvojice Adam Malysz a Rafal Marton. Pokud jsou Vám jména povědomá, vězte, že oba patří k pravidelným účastníkům Dakaru. Malysz má navíc za sebou veleúspěšnou kariéru skokana na lyžích. Zpět ale k pickupu, jehož nejzajímavějšími prvky jsou nové tlumiče a pružiny, zvedající světlou výšku o čtyři centimetry.
Ruku v ruce s touto úpravou jde i instalace 17palcových kol s terénními pneumatikami. Součástí předního nárazníku je naviják Superwinch Tiger Shark 9500 se syntetickým lanem a pokud byste už přece jen někde zapadli, pomůže dodatečný spodní kryt motoru i převodovky. Na střeše je přídavná světelná rampa složená z LED diod, zapovězené tak nejsou ani noční výlety.
Pod kapotou je silnější ze dvou nabízených turbodieselů s výkonem 181 koní a točivým momentem 430 Nm. Sílu přenáší na všechna kola pětistupňová automatická převodovka. Zda-li se L200 Monster dočká alespoň malosériové produkce zatím není jasné, v porovnání s dalšími zástupci svého segmentu ale vypadá parádně.