Prodeje Nissanů s logem Nismo by pak měli dle očekávaní Nissanu překročit sto tisíc kusů za rok. Se vším přichází server Automotive News, přičemž nabídka se prý nebude zabývat jen modely typu sedan, hatchback a kupé. Do nabídky tak přijde možná i pick-up nebo SUV.
Kromě toho však Nissan zamýšlí další ambiciozní plány. S uvedením širší nabídky sportovních modelů chce do dvou let otevřít po celém světě svou vlastní dealerskou síť. Defacto se tak Nissan vyrovná německým značkám Mercedes a BMW, jejichž sportovní modely s logem AMG a M Sport znají velká procenta fanoušků po celé Zemi.
O to zajímavější to pak bude, jestliže na trh vstoupí modely jako jsou X-Trail Nismo popřípadě Navara Nismo. My jen doufáme, že časem dorazí i Pulsar Nismo, který by mohl slušně zatopit modelů, jako je Leon Cupra nebo Golf GTI.