Nejnovější vydání Mustangu je první, oficiálně dovážené do Evropy i Velké Británie. Že je to velká událost ukazují nejen prodeje, ale například i nedávný test Richarda Hammonda v pořadu The Grand Tour. Jenomže i Mustanga může dojít, emise s tradičním pětilitrovým osmiválcem jsou vysoké a při trendu jejich celkového snižování (proto máme Mustanga i s přeplňovaným čtyřválcem) by se klidně mohlo stát, že za pár let podobné auto z nabídky modrého oválu zmizí.
Tuto myšlenku nicméně razantně vyvrací marketingová ředitele britského zastoupení značky Lisa Brankinová. „Chci si myslet, že lidé budou i za několik let chtít zábavné auto na víkendy, jakým je Mustang. Neumím si představit, že by Ford nevyráběl Mustanga s V8 pod kapotou,“ řekla Autocaru. Za pravdu jí dávají také prodeje nejen Mustangu, ale i Focusu RS. To jsou dva nejsportovnější modely v aktuální evropské nabídce Fordu.
Zároveň pod podle Barounové dokazuje i to, že ne všichni chtějí automobily s nejmodernějšími elektronickými pomocníky. A ani ona sama není například o autonomním řízení úplně přesvědčená, a to přesto, že Ford chce do roku 2021 představit svůj první samořídící model. „Nevěřím, že se plně autonomní vozidla budou na našich cestách objevovat ve velkém počtu. Minimálně ne v průběhu další dekády. Když autonomní technologie přijde, nebude se hned objevovat všude,“ uzavřela.