Až v posledních týdnech se jeho jméno začalo opět skloňovat, jenže nově bez označení Stinger a čtyřky na konci. Nová zpráva ovšem naznačuje, jak bude vlastně novinka z Koreje vypadat a co máme od ní čekat. V sériové verzi se totiž má jednat o čtyřdvéřový model.
O všem svědčí na svět proniklý snímek hotového vozu. Na domácím trhu bude vůz označován zkratkou K8, v Evropě pak jménem GT. Pokud si pak pořádně prohlédnete zatím jeden dostupný snímek, vidíme, že sportovně střižený sedan dostal do vínku agresivní přední nárazník s výraznými otvory pro přívod vzduchu.
Vše podporují sexy střižená litá kola a celkově se dá model GT považovat za hodně povedený kousek, a to minimálně po stránce designu. Korejské sportovní gétéčko totiž nabídne pohon zadních kol, a věřte, že jeho zadní kola dostanou co proto.
Proč? Odpověď je jednoduchá. Na domácím trhu a v USA se výrobce hodlá pochlubit verzí se šestiválcovým twin-turbo motorem o objemu 3,3litru. U něj se čeká výkon 400 koní a spojen s ním má být... osmistupňový automat. Až po čase prý také dojde na příchod provedení s manuálem.
Co se týče trhu v Evropě, zde se uvažuje o 2,2litrovém turbodieselu s výkonem 200 koní a točivým momentem 440 Nm. Pokud se těšíte na sportovně střiženou novinku, již příští rok v dubnu na autosalonu v New Yorku čekejte její velkou premiéru. Prodeje v Evropě by se proto mohly rozjet na konci příštího roku, jelikož americký trh dostane bohužel přednost.