To se týká také slavného podniku 24h Le Mans, přičemž s celou informací přichází blízké zdroje z okolí šéfa Audi. Rupertovi Stadlerovi. Prakticky se tak stane již za rok, kdy se Audi naposled objeví na slavném okruhu v Le Mans.
Vše má na svědomí snižování nákladů koncernu Volkswagen s ohledem na kauzu Dieselgate. Díky tomu už Audi nezajímá tolik motorsport a chce se více věnovat vývoji nových modelů. Však když si uvědomíme, že na každý rok je potřeba utratit okolo 200 milionů eur, tak absence Audi v těchto závodech jí ušetří nemalé finance.
Možná za vše může i fakt, že zatímco konkurenční a koncernové Porsche nasazuje benzinové monoposty, Audi v posledních letech závodilo s vozem s motorem 4.0 V6 TDI. Nelze se proto divit, že po kauze Dieselgate se nechce Audi moc hlásit k naftovým motorům. Neznamená to však, že je vyřadí i z klasické nabídky pro zákazníky.
Dobrou zprávou naopak je, že Audi budeme moci vídat v ostatních šampionátech. Jedná se například o sérii závodů cestovních vozů DTM, stejně tak bude zachován pohár TT Cup.