Přes 6000 vozů měsíčně, prodaných dohromady ve více než 70 zemích světa. To je aktuální bilance třetí generace Lexusu IS, kdy jen v Evropě tvoří více než 90 procent všech nových kusů provedení s hybridním pohonem. I z toho lze usoudit, že sedan střední třídy je pro Japonce důležitým modelem a modernizace tak byla sice důkladná, ale na první pohled snad až příliš neznatelná. Poprvé jsme facelift mohli vidět už v Pekingu, od té doby se pak prakticky nic moc nezměnilo. Hlavní změnou jsou směrem dovnitř protažené světlomety s charakteristickými diodami denního svícení ve tvaru písmene L. Chybět nemůže pochopitelně maska chladiče ve tvaru vřete, která dostala nejaktuálnější podobu. Přední nárazník pak ve svých rozích hostí výraznější nasávací otvory. Skupinové LED svítilny dostaly upravenou grafiku se ztrojeným písmenem L, níže v nárazníku jsou lichoběžníkové koncovky výfuku. Možnou individualizaci oživily odstíny temně modré slídy nebo grafitově černé, paletu litých kol doplnily sedmnáctky s pěti zdvojenými paprsky a lesklým povrchem, respektive vícepaprskové osmnáctky.
Kabina potěší milovníky multimédií, původní sedmipalcový displej infotainmentu totiž nahradila obrazovka s úhlopříčkou 10,25 palců a jemnější grafikou, jejíž ovládání se i díky přítomnosti tlačítka Enter a větší kožené opěrky pro dlaň zase o něco zjednodušilo. Lehce upraven byl též ovládací panel klimatizace a audiosoustavy. Přístrojová deska dostala prošívání vrchní části a přepracovanou grafiku rychloměru i otáčkoměru. Z dalších vylepšení jmenujme nové držáky nápojů a upravené cejchování kruhových stupnic u palubních analogových hodin. Nabídku barevných schémat rozšířily černá Nuance a hnědá Noble, varianty Moonstone a Ivory byly nahrazeny provedením Sandstone.
Nabídka pohonných jednotek zůstává beze změn, populárnější hybridní provedení IS 300h tak má i nadále systémový výkon 164 kW (223 k), tvořený benzínový čtyřválcem 2.5 VVT-i o výkonu 133 kW (181 k) a elektromotorem o výkonu 105 kW (143 k). Zadní kola v tomto případě pohání převodovka E-CVT, s níž sedan zrychluje z 0 na 100 km/h 8,3 sekundy a spotřebuje jen 4,7 l/100 km (97 g CO2/km). Druhou variantu představuje zážehový přeplňovaný čtyřválec IS 200t s výkonem 180 kW (245 k) a točivým momentem 350 Nm, ve spojení s osmistupňovým automatem z modelu RC F. Zrychlení zabere 7 sekundy, spotřeba je 7,0 l/100 km. Úprav se nicméně dočkal podvozek s novým zavěšením předních i zadních kol a přepracovanou řídící jednotkou elektronického posilovače řízení. Bezpečnost posiluje paket Lexus Safety System+, obsahující přednárazový systém s detekcí chodců, adaptivní tempomat, udržování v jízdním pruhu a automatická dálková světla. Prodej začne v úvodu příštího roku.
Další novinkou luxusní odnože Toyoty je SUV NX v provedení Sport, určeném pro verze 200t a 300h. Základem jsou černá 18palcová kola, zpětná zrcátka s černými kryty a černá povrchová úprava vřetenovité masky chladiče. Uvnitř je čalounění sedadel z látky nebo umělé kůže, v obou případech v barevné kombinaci černé a purpurově-červené se stříbrnými panely. Na většině evropských trhů se NX Sport objeví ještě tento měsíc.