Audi RS7 Avant stojí za vaší pozornost. Dočkáme se jí?

Audi RS7 Avant | foto: Theophilus Chin

Maniakální sny by měly jít stranou. Tahle RS7 Avant je pouhou je iluzí, jenž by však uměla přilákat pěknou řádku klientů k prodejcům Audi.

Vše má na svědomí slavný designér Theophilus Chin. Ten se rozhodl otestovat své dovednosti a udělat z klasické RS7 Sportback praktičtější verzi Avant. Proč? Protože v roce 2011 ztvárnil koncept A7 Avant a právě z něho tentokrát vycházel.

Můžete si myslet, že A7 je synonymem pro špičkové technologie, jenže v roce 2012 měl 2,8litrový motor FSI s výkonem 204 koňských sil. To je méně, než vrcholná verze Hyundaie Elantra. A co víc, na krátký čas byla k dispozici pro A7 převodovka Multitronic CVT, až později ji nahradil lepší S tronic se sedmi stupni.

V současné době je RS7 téměř třikrát výkonnější než verze s motorem 2,8 FSI. Dokonce je rychlejší než Ferrari 458 Italia a Dodge Viper. Ano, nenabídne sice tolik zábavy jako výše zmíněná dvojice, ale pro několikaset kilometrový přelet po dálnici to bohatě stačí. 

A co vlastně říkáte na RS7 Avant? Líbí se vám? Nebo jste zastáncem toho, že "ásedmička" a verze kombi k sobě prostě nejdou. U možné úvaze vedení Audi vyrobit něco podobného pak svědčí koncept Prologue Avant.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy