Nová Impreza bude stejně jako předchůdce dostupná ve dvou karosářských variantách. Pětidveřový hatchback nese v Japonsku jméno Sport, sedan se jmenuje G4. Velikostně jsou oba vozy stejné jako v USA, to znamená délku 4460 milimetrů u hatchbacku a 4625 milimetrů u sedanu, respektive rozvor náprav 2670 milimetrů. Šířka obou vozů je 1775 milimetrů, hatchback s výškou 1480 milimetrů pak sedan překonává o 25 milimetrů. Design obou vozů asi také není třeba příliš rozebírat, Japonci dostanou až na drobné legislativní detaily stejné auto jako Američané. To se dá říct také o velice prostorném interiéru se dvěma displeji a hodnotnějšími materiály.
Hlavním důvodem, proč se vůbec o zářijový start Imprezy na japonském trhu zajímat, je jeden prvek základní výbavy. Tím prvkem je airbag pro chodce, s nímž to naposledy zkoušelo Volvo u modelu V40 (to jej ale brzy z nabídky vyřadilo). Princip je stejný jako u severského modelu, v případě srážky s člověkem se v prostoru za kapotou a před předním sklem nafoukne airbag, který zmírní možná zranění hlavy. Vedle nafukovacího vaku mají všechny Imprezy také standardně soubor asistentů EyeSight (k dispozici je již třetí generace), obsahující udržování v jízdním pruhu, přednárazový systém nebo adaptivní tempomat. Za příplatek pak Subaru nabídne varování na automobily při couvání nebo přepínání dálkových světel.
Základem Imprezy je nová globální platforma s o 70 procent vyšší torzní tuhostí, zajišťující rovněž nižší těžiště a lepší jízdní vlastnosti. Pod kapotou vozu se objeví dvoulitrový čtyřválec s protilehlými písty o výkonu 113 kW (154 k) při 6000 ot./min. Poháněna jsou všechna kola prostřednictvím bezestupňového automatu Lineartronic. Prodej japonské specifikace začne v září, objednávky budou jednotlivý dealeři sbírat už od srpna. Ceny zatím stanoveny nebyly. Zda-li se Impreza v této podobě ukáže i u nás je momentálně nejasné. Pravděpodobnost je nicméně vysoká.