Starý kontinent je pro Carens hlavním světovým odbytištěm. Za loňský rok se zde prodalo 22 tisíc kusů pěti- nebo sedmimístného MPV, zatímco doma v Jižní Koreji to bylo jen 3647 automobilů. Modernizace tak cílí především na Koreu, kde by měla zájem o vůz trochu oživit. Prakticky jistý je nicméně příchod těchto změn i do Evropy, to už bychom ale trochu předbíhali. Oproti stávajícímu provedení dostal Carens novou přední i zadní část. Vpředu je nejviditelnější zvětšená chromovaná maska chladiče, té sekundují mírně upravená světla s diodami denního svícení a nárazník s vodorovnými mlhovkami a falešným ochranným krytem podvozku. Vzadu se modernizace také dotkla světel, svítící nově LED diodami. Mírně upraven byl i nárazník, který má stejně jako vpředu falešný ochranný kryt spodní části auta, zvyšující jeho robustnost. Došlo také k osvěžení palety litých kol, zahrnující standardní šestnáctky a příplatkové sedmnáctky nebo osmnáctky.
Kabina 4525 milimetrů dlouhého MPV s rozvorem o hodnotě 2750 milimetrů se příliš nezměnila. Výraznější novinku představují pouze kvalitnější plasty s možností příplatkového karbonového vzhledu a multimediální systém s navigací a sedmipalcovou dotykovou obrazovkou poslední generace (standardem je audiosystém se šesti reproduktory). Jeho umístění však, stejně jako rozmístění jednotlivých ovladačů, zůstalo stejné. K dispozici budou opět verze s pěti nebo sedmi místy k sezení. Druhou a případně i třetí řadu sedadel lze složit úplně do podlahy, čímž vznikne až 1643 litrů zavazadlového prostoru. Při obsazení pěti lidmi se kufr „smrskne“ na 495 litrů. Výhodou Carensu je také výborná variabilita, kdy lze například z druhé a třetí řady využít jen jedno sedadlo, tím pádem je polovina interiéru využitelná pro přepravu delších předmětů. Jednotlivé sedačky jsou rovněž posunovatelné a mají polohovatelná opěradla.
Pod kapotou jihokorejské specifikace vozu mohou být jen dva motory. Slabší je vznětová sedmnáctistovka o výkonu 104 kW (141 k) při 4000 ot./min s točivým momentem 340 Nm mezi 1750 - 2500 ot./min. Motor je spojen výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou a má volitelný systím stop & start. Silnější verzi představuje dvoulitr LPI se spalováním zkapalněného ropného plynu (LPG) o výkonu 113 kW (154 k) při 6200 ot./min s točivým momentem 197 Nm při 4200 ot./min. Na rozdíl od turbodieselu lze vybírat mezi šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. Naftový agregát je podle nového ceníku nabízen jen v jediné výbavě Prestige za 24 100 000 wonů (cca 521 000 korun), dvoulitr je dostupný ve dvou stupních – Luxury za 20 000 000 wonů (cca 432 000 korun), respektive Prestige za 22 250 000 wonů (cca 481 000 korun). Kdy se omlazený Carens dostane k nám zatím není jasné, nabízí se ale například podzimní pařížský autosalon.