Vůz byl celkem dost zamaskovaný, ale i tak se dá z fotografií ledacos odkoukat. Například přední nárazník je mnohem větší než u standardního eSka, karoserie je víc dynamicky střižena a oproti základu nabídne AMG S 63 o dost lepší aerodynamiku.
Větší otvory pro přívod vzduchu značí, že motor potřebuje mnohem lepší chlazení, jelikož oplývá mimořádnou silou. Současný AMG S 63 produkuje 577 koňských sil, které poskytuje 5,5litrový osmiválec se dvěma turby. Někteří tuningový úpravci ale jistě časem nabídnou ještě větší porci výkonu u varianty AMG S 63.
Současná generace eSka je navíc na trhu už skoro tři roky a tak je na čase, aby přišel jeho podstatný facelift. Ten přijde již za rok a uvidíme, kd se dočkáme zcela nové verze. Konkurence totiž nespí a například nové sedmičkové BMW šlape esku dobře na paty.