Ta se týká jeho převodovky. Konkurent Fordu Focus RS by měl disponovat výkonem přes 300 koní a snad jen typ motoru je velkou neznámou. My jen doufáme, že pod kapotou nenajdeme 1,6litrový benzin, to už radši 1,8litrovou jednotku. Nejlepší by byl ale pořádný dvoulitr.
Podle dosavadních zpráv by měl nový Mégane RS nabídnout výhradně automatickou převodovku EDC. S manuálem určitě počítat nemáme. Naznačil to Justin Hovecar, který je vedoucím australského zastoupení Renaultu.
Ten ke všemu řekl: „Myslím si, že v ideálním světě bychom sáhli po obou variantách". Problémem je ale to, že podle průzkumu by po manuálu sáhlo jen malé procento zákazníků. O dost větší zájem je o verzi s automatem EDC, který umožňuje i řazení pádly pod volantem.
To ovšem může znamenat úbytek klientely, protože ne každý chce ostrý hot hatch s automatem. Třeba menší Clio RS současné generace má taktéž výhradně automat EDC a najde se spousta fanoušků, co kvůli tomu raději odešla ke konkurenci.
Potěšit tak může jedině fakt, že nový Mégane RS nabídne lepší zrychlení, údajně i pohon obou náprav a taktéž říditelnou zádní nápravu. Tu nabízí v současnosti i velký sedan Talisman nebo Mégane v provedení GT.