Pokud se na vůz podíváte jen letmo, možná ani nezaznamenáte nějaký výrazný vzhledový rozdíl. Až při pozornějším ohledáním zaregistrujete novou masku chladiče se strukturou včelí plástve, přepracovaný nárazník, leštěné světlomety a zkosené koncovky výfuku. Na obou koncích vozu jsou nová loga Alfy Romeo, páté dveře zdobí nápis „Giulietta“ ve stejném fontu jako u Giulie.
Vedle klasické Giulietty budou dostupný i provedení Super a Veloce. Giulietta Super se vyznačuje 16palcovými litými koly, chromovanými detaily, šedými nebo černými látkovými potahy a bohatší výbavou. S tímto modelem bude rovněž možné kombinovat pakety Lusso (obsahuje výškově nastavitelná kožená sedadla, loketní opěrky vpředu a vzadu, hliníkové prahové lišty a systém UConnect Radio Nav s 6,5palcovou obrazovkou) a Veloce (obsahuje stylistické prvky nejsilnějšího provedení).
Až doposud bylo nejsilnější provedení QV, to se ale s novým modelovým rokem přejmenovalo na Veloce. Jeho specifikem jsou karbonová světla, sportovní nárazníky, 17palcová litá kola, antracitová barva na exponovaných místech, ve spodní části zploštělý volant a anatomická sedadla v kombinaci kůže a Alcantary s červeným prošíváním. Podvozek disponuje sportovním zavěšením a brzdami Brembo, pod kapotou najdeme přeplňovaný čtyřválec 1.75 TBi o výkonu 240 koní s dvouspojkovým automatem TCT.
Pod kapotou běžné Giulietty je nováčkem čtyřválcový turbodiesel 1.6 JTDm o výkonu 120 koní při 3750 ot./min s točivým momentem 320 Nm při 1750 ot./min. Na přední kola posílá sílu motoru šestistupňová manuální nebo dvouspojková automatická převodovka TCT s možností sekvenčního řazení. Stokilometrové rychlosti dosáhne Italka za 10,2 sekundy, rozjede se až na 195 km/h a spotřebuje, v ekologickém režimu, jen 3,8 l/100 km. Nejen u této motorizace najdeme volič jízdních režimů Alfa DNA, upravující odezvu plynu, funkci samosvorného diferenciálu Q2 a nastavení motoru, brzd i převodovky.
Vedle nového naftového čtyřválce budou dostupné přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka o výkonu 120 koní, přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka MultiAir o výkonu 150 nebo 170 koní, naftový dvoulitr JTDm o výkonu 150 nebo 175 koní a konečně čtrnáctistovka TB o výkonu 120 koní s pohonem na benzín a LPG. Jak nejsilnější benzín, tak i nejsilnější diesel, mají shodně dvouspojkový automat TCT, zbytek si musí vystačit s manuálním šestikvaltem.