Již na první pohled je dobře vidět, že se chce Bo Yue líbit nejenom čínskému publiku. Za jeho křivkami stojí tým renomovaného designéra Petera Horburyho, 4519 mm dlouhé, 1694 mm široké a 1831 mm vysoké SUV si tak nespletete s ničím, co znáte z evropských silnic. Velmi zdařilá je maska chladiče, jejíž vrstvení navozuje trojdimenzionální efekt. Přední nárazník dostal chromovanou linku, propojující oba mlhové světlomety, vzadu je ze stejného materiálu zhotovena spojnice mezi skupinovými svítilnami. Jako zajímavou lze hodnotit zvedající se linku oken i malé okno za C-sloupkem, vizuálně odlehčující zadní partie vozu.
Palubní deska z měkčených plastů byla navržena v souladu s čínskou historií a kulturou, když její základní tvar inspiroval slavný Broken Bridge ve městě Chang-čou. Hliníkový dekor plynule přechází ve výplně dveří a alespoň vizuálně tak kabina tvoří jeden celek. Dominantou je ale obrazovka multimediálního systému, jehož součástí je i rozhraní Apple CarPlay. Bo Yue je tak vůbec prvním čínským autem, které jej dokáže nabídnout. S dobrou jde rovněž plně digitální přístrojový štít, respektive elektronická ruční brzda nebo bezklíčkové startování. Při rozvoru 2670 mm se uvnitř ubytuje pětice cestujících, vzadu před koleny je královská porce prostoru.
Základní pohonnou jednotkou je atmosférický zážehový dvoulitr o výkonu 141 koní, kombinovaný s pětistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Uprostřed stojí přeplňovaná osmnáctistovka o výkonu 163 koní, spárovaná se šestistupňovým manuálem nebo šestistupňovým automatem a pohonem předních kol. Na úplném vrcholku stojí opět přeplňovaná osmnáctistovka o výkonu 184 koní s točivým momentem 285 Nm, kterou lze získat výhradně s automatickým šestikvaltem a pohonem všech kol. V budoucnosti se má ukázat také hybridní provedení.
Prodej Geely Bo Yue bude zahájen v předním čtvrtletí příštího roku, ceny se podle čínských médií mají pohybovat v rozmezí 120 - 160 tisíc juanů (cca 459 - 612 tisíc korun).
Zdroj: carnewschina.com, suvcar.ru