4320 mm dlouhá, 2020 mm široká a pouze 1300 mm vysoká karosérie se svým tvarem automaticky řadí do kategorie sportovních kupé. Jenomže jsou tady také 20palcová karbonová kola s relativně vysokými bočnicemi pneumatik, ochranné obložení podběhů a především světlá výška 250 mm, kterou by autu mohl závidět leckterý off-road.
A pak se dostanete pod kapotu, kde je čtyřmi turbodmychadly dopovaný dvanáctiválec o objemu 3.5 litru z Bugatti EB110, pohánějící přes šestistupňovou převodovku zadní kola. Aby však vůz dostál svém vzezření, má uprostřed ještě umístěný elektromotor, pohánějící přední nápravu. Tím tedy vzniká pohon všech kol i celkový výkon 800 koní, ačkoliv většinu času by potencionální majitel stejně strávil na silnici, užívajíc si zvuk francouzské V12.
Pohonná jednotka však není jediný prvkem z EB110. Samo studio to zabalilo do spojení karbonové šasi a další komponenty, jejichž konkrétní výčet nicméně neznáme. Buď jak buď, je dvoumístná Ramusa (v překladu ještěrka) jedním z mála hyperSUV na světě. A tím málem myslím počet, možný spočítat na jedné ruce zasloužilého dřevorubce.
Camal má v plánu malosériovou výrobu, kdy by každé auto odpovídalo přesným požadavkům svého majitele. Víceméně tedy záleží na poptávce, jestli hyperSUV skutečně uvidíme na silnici, nebo skončí pouze v hlavách svých tvůrců…