Už víme téměř jistě, že druhá generace R8 nebude nabízena s atmosférickým osmiválcem o objemu 4,2 litru FSI. Místo něj se objeví přeplňovaný motor pro základní verzi, kterým by měl být zmíněný 2,5 litrový 5-válec z modelu RS3 Sportback.
Zatímco nově vyvinutý TFSI V6 pohání nejnovější S4/S4 Avant, u nichž nabízí 354 koní a 500 Nm točivého momentu, u R8 se dočkáme o něco vyššího výkonu. K tomu přispěje i elektricky řízené turbodmychadlo, jenž zajistí zvýšení výkonu a zároveň sníží spotřebu paliva.
Horší zprávou je, že dřív jak v roce 2017 se tahle verze Audi R8 na trhu neobjeví. Do té doby tak budeme muset být spokojeni s verzemi V10 s motorem 5,2 litru o výkonu 540 koní, respektive 610 koní ve verzi "Plus".