Má však jednu podmínku, musí se ekonomicky vyplatit, o čemž nemáme sebemenší pochyby. Mohou za to názory odborné i amatérské veřejnosti letos v dubnu, kdy se právě Peugeot 308 R HYbrid představil. K tomu se musí připočíst i to, že letos jsme mohli vidět i Carlose Tavarese (hlavní představitel koncernu PSA) za volantem maskovaného červeného prototypu 308 R HYbrid.
„Zatím nevíme, ale vážně se tím zabýváme, protože jsme viděli reakce veřejnosti a myslíme si, že to je zajímavé auto,” říká Guillaume Couzy, šéf marketingu a komunikace firmy Peugeot. „Zkoumáme možnosti, ekonomickou životaschopnost. Technicky to samozřejmě možné je, auto už jsme totiž postavili,” prozradil dále.
A jaké technické parametry 308 R HYbrid nabídne? Pod její kapotou se má ocitnout 500 koní, které poskytne přeplňovaná šestnáctistovka THP a nabídne točivý moment 730 Nm. Základ tvoří výkon 270 koní a točivý moment 330 Nm, přičemž dalších 230 koní a 400 Nm poskytnou dva elektromotory (jeden na přední a druhý na zadní nápravě).
Přední elektromotor je spojen s robotizovaným šestikvaltem a vůz má vážit okolo 1 550 kg. Důležitým časem je i zrychlení z nuly na stovku, což má vůz zvládnout za 4 vteřiny a jeho maximálka by měla činit elektronicky omezených 250 km/h.