Lexus ale není na vývoj nového supersportu sám. Spolupracuje s bavorskou automobilkou BMW. Je tak dosti pravděpodobné, že se dočkáme hned dvou verzí tohoto nového vozu. Obě budou samozřejmě sdílet stejný podvozek a „kostru“.
Verze s emblémem Lexusu na kapotě by se mohla do produkce dostat již v roce 2020. Motor V10, který se nacházel v LFA zde bude nahrazen přeplňovaným agregátem V8 s objemem 3,7 litru. Ten pochází ze závodního speciálu Toyota TS040.
Pro magazín AutoExpress uvedl blíže nespecifikovaný zdroj z blízkosti Lexusu, že tento motor má možnosti dosáhnout hodnoty výkonu 1.000 koní. Inženýři ale míří maximálně k hodnotě 800 koňských sil. To hlavně z důvodu snížení emisí a spotřeby paliva.
U verze s logem BMW na kapotě se předpokládá využití řadového šestiválce s dvojitým přeplňovánímm vyvinutého divizí M.
Obě verze budou sdílet stejnou filozofii. Tedy výkon spalovacího motoru bude posílán na zadní nápravu. O pohon předních kol se budou starat elektromotory.