Jeho cena se odhaduje na 2,2 milionu € (zhruba 62 milionů korun) to je o celý jeden milion € více, než v případě původního Veyronu.
Chiron předčí svého předchůdce ale i v dalším aspektu. Tou je množství vyrobených. Zatím sice nebylo oficiálně prozrazeno kolik vozů bude vyrobeno, ale šušká se, že to bude 500 kusů. To je o 50 vozů více než v případě Veyronu. Nebude se samozřejmě jednat jen o obyčejné vozy, ale jak má Bugatti ve zvyku bude se jednat o mnoho a mnoho extrémně luxusních edicí.
O technice Chironu toho bohužel prozatím moc nevíme. Jisté je jen to, že vůz bude poháněný stejným osmilitrovým motorem W16 jako Veyron. Dále bude využívat hybridní technologie, jako je u dnešních vrcholových hypersportů zvykem. Spojeí tohoto masivního motoru a dalších elektromotorů má mít za následek nárůst výkonu až na 1500 koní. Díky tomu by měl Chiron zrychlit z 0 na 100 km/h za něco málo přes 2 sekundy a maximální rychlost by měla překonat hodnotu 450 km/h. Tu ale nebude schopen udržet dlouhodobě. Maximální rychlostí totiž může jet pouze 10 minut. Poté dojde palivo v nádrži. To je vlastně dobře, po 15 minutách by v této rychlosti totiž mohli explodovat pneumatiky.
Nejdůležitější zprávou posledních dnů ale je fakt, že Chiron by se mohl světu ukázat již na ženevském autosalonu v příštím roce.