Mazdu CX-3 chce snad každý, stačí jí automobilka vyrábět?

Mazda CX-3 | foto: Mazda Europe

Město kdysi zničené atomovou bombou nebude stíhat chrlit CX-3, zákazníci po ní budou toužit víc, než Mazda původně čekala.

Mazda přichází za pět minut dvanáct na trh s crossovery. Svou CX-3 představila před krátkou dobou a už nyní zjišťuje, že šlápnutí do segmentů crossoverů rozhodně nebylo mylné. Teď se dokonce bojí, že jí zákazníci utrhají ruce.

Vedoucí evropské centrály Mazdy prozradil kolegům z Automotive News Europe, že „pro Mazdu je v současnosti velkou výzvou uspokojit poptávku po CX-3 na všech trzích Evropy“.

V Hirošimě, kde se nachází výrobní závod CX-3, zvládají ročně vyrobit až 150 tisíc crossoverů, přičemž analýza trhu předpokládá, že do Evropy se jich na lodích doveze ročně téměř 40 tisíc což je téměř třetina produkce.

Problém s uspokojením poptávky není něčím ojedinělým. Stejné potíže automobilku provází tak nějak stále. Například u modelu 3 byly dlouhé čekací lhůty v Čechách příčinou, proč nejeden zákazník přešel ke konkurenci.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy