Lotus je už téměř šedesát let ve ztrátě. Vytáhnout automobilku do ziskových čísel mají nové modely. Kromě Elise a Exige také nová Evora roadster. Automobilka doposud jen naznačovala a mlžila. Konečně ale máme tyto dobré zprávy ověřené.
Automobilka totiž už pilně pracuje na otevřené verzi svého stěžejního modelu. Bude mít dva odnímatelné střešní díly, půjde tedy spíše o targu. Tyto dva díly budou celkem vážit šest kilo a budou mít speciálně vyhrazené místo v zavazadlovém prostoru.
Další informace směřují k tuhosti karoserie, která tímto řešením tolik neutrpí. I dynamika by měla být dosti podobná té, kterou disponuje klasická verze. Ta nabízí ve vrcholné variantě Evora 400 celkem 298 kW (406 koní) výkonu a maximum točivého momentu o hodnotě 410 Nm. Stovku pokoří za 4,2 sekundy a maximálně se rozjede na rychlost 300 km/h.