Jeho tisková zpráva naznačuje, že Honda schválila výrobu ostré verze Type R a taktéž verzi S1000 variantu. Okouzlující Honda S660 je prozatím jen japonská záležitost a již dnes mají Japonci možnost objednat na vůz tovární body kit od společnosti Mugen. Dneškem potvrzená verze Type R ale už vstoupila do fáze vývoje, přičemž dostane výkon 100 koní a mnohem agresivnější karoserii.
Další část tiskové zprávy hovoří o silnější verzi S1000, jenž by měla dostat nově vyvinutý 1,0 litrový přeplňovaný benzínový motor VTEC o výkonu zhruba 127 koní. Spolu s lehkou karoserií a nízko položeným těžištěm by se tak z verze S1000 stala ostrá hračka.
Honda S1000 je má být totiž o 200 mm širší a 150 mm delší než S660. Samozřejmostí jsou širší pneumatiky a pevná střecha se "šnorchlem" pro přívod vzduchu. Aby toho nebylo málo, zdroj blízký Hondě řekl, že výkonnou S1000 očekávejme v druhé polovině roku 2016.