Ve standardní konfiguraci se osmiválcový motor chlubí slušným výkonem 510 koní a točivým momentem 625 Nm. Tyto parametry však Ardenu přijdou jako nedostatečné a proto se technici nestyděli z pohonné jednotky vyždímat dalších 138 koní a 120 Nm. Navýšení výkonu se povedlo hlavně díky instalaci vlastního kompresoru a přemapované řídící jednotky. Nechybí ani speciálně vyvinutý výfukový systém a sportovní katalyzátor.
V důsledku těchto změn se Range Rover V8 Supercharged dočkal výsledných 650 koní a 745 Nm. Výkonnostní balíček také zahrnuje posunutý omezovač rychlosti z rychlosti 225 km / h na 260 km / h, sportovní extravagantní body kit a 22-palcová litá kola.
Firma Arden zatím odmítla prozradit údaje o zrychlení z klid na stovku, ale Range Rover ve standardní konfiguraci 5.0 V8 Supercharged potřebuje k této disciplíně 5,1 sekundy. Vytuněné provedení Arden by tak mělo zrychlit z 0 na 100 km/h pod pět sekund.