Nový Mustang si můžete koupit se dvěma motorizacemi, první verzí je Mustang se čtyřválcovým 2.3litrovým motorem EcoBoost o výkonu 231 kW. Komu by to nestačilo, může sáhnout po silnějším provedení s osmiválcem 5.0 Ti-VCT o výkonu 307 kW. Pro Evropu tak pro změnu z nabídky vypadl šestiválcový motor, který lze dostat do Mustanga jen USA.
Do prodeje jsou obě karosářské varianty (fastback a otevřený convertible) a s motorem lze na přání spárovat šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovku. Jak bylo v úvodu zmíněno, za základní verzi s motorem 2.3 EcoBoost zaplatí český zájemce 880 tisíc, provedení 5.0 Ti-VCT V8 vás pak vyjde na 1 005 000 korun.
Co se týče výbavy, ve standardu se toho objevilo víc než dost. Počítat můžete s 19" litými koly, bixenonovými předními světlomety a LED zadními světly, zadním difuzorem nebo koženým čalouněním. Chybět nebude taktéž dvouzónová automatická klimatizace, audiosystém s devíti reproduktory a systém SYNC 2 s dotykovou obrazovkou o úhlopříčce osm palců.
Důležitá zpráva nakonec, ne všichni dealeři Fordu budou nový Mustang nabízet, pro Českou republiku jsou vybrány prodejny AMB Ořech v Praze a Auto In v Pardubicích.