Připravil si pro něj úpravu, která obsahuje díly karoserie z uhlíkových vláken. Tak například nový přední nárazník je dodáván s vestavěným splitterem. Ventilované přední blatníky a rozšířené boční prahy jsou rovněž vyrobeny z uhlíkových vláken, zadních nárazník je vybaven vlastním novým difuzorem.
Kromě přijetí nového body kitu, se BMW M4 dočkalo i koncovek výfuku o průměru 90 mm , které mohou být volitelně ve světlém nebo černém provedení. V nabídce je také set podlahových rohoží s vyšívanými logy Vorsteiner a 20-palcová kola z lehkých slitin omotal s pneumatikami Pirelli.
Pod kapotou je to stejné, jako ve standardní M4, tedy 3,0-litrový řadový šestiválec s výkonem 431 koní a s 550 Nm točivého momentu. Při konfiguraci s volitelnou sedmistupňovou převodovkou M DCT odsprintuje vůz z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy. Maximálka činí opět 250 km / h) nebo 280 km / h s balíčkem M Paket.