Vůz je na trhu od roku 2007 a celou dobu prošel jen mírnými obměnami, takže modernizace je již na čase. Zajímavostí je to, že v Brazílii jsou jeho prodeje velmi dobré, což se nedá říci o Evropě, kde je to přesně naopak. I proto není jisté, zda u nás nové Bravo objeví. Na voze je nová především přední část, kde se usadila změněná maska chladiče, novější přední světlomety a nárazník. Bravo 2015 dostalo nová světla i vzadu a nárazník je zde taktéž nový.
Změny se podívaly i do kabiny, kde se sice toho po stránce uspořádání nic nezměnilo, ale nový je zde zmodernizovaný multimediální systém s navigací. Kromě ní zahrnuje i obraz z parkovací kamery.
O pohon nového Brava se postará hned motorů, v čele stojí zážehové motory o objemu 1.8 16V a 1.4-litruT-Jet. První pohonná jednotka spolupracuje na přání i s robotizovanou pětistupňovou převodovkou Dualogic Plus, standardně je však motor spojen s manuálem. Druhý motor 1,4 T-Jet je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, automat zde zatím zvolit nelze.