Recept na lepší prodejní výsledky a vyšší zisk? Rozšíření nabídky modelů. Mazda nabízí zatím „jen“ šest modelů. Z toho pouze jedno SUV, Mazdu CX-5. V dnešní moderní době je velký hlad po crossoverech a malých SUV, není tedy vyloučeno, že by i Mazda uvažovala nad novým modelem.
Tím by klidně mohlo být malé SUV. Označení by pravděpodobně neslo CX-3 a svou příbuznost s větším bratrem CX-5 by jistě neskrývalo. Z přiložené ilustrace si můžete prohlédnout, jak si jej představuje Theo Chin, který je svými ilustracemi, často blízko realitě.
Celé této záležitosti o nové CX-3 nahrává i fakt, že se již v minulosti šuškalo o tom, že by Mazda ráda navázala na úspěchy CX-5 a představila menší alternativu k plnohodnotnému SUV. Není ani tajemství, že by ráda zvýšila zisk a nebojí se investovat do vývoje nových modelů. Třeba se brzy dočkáme studie, nebo rovnou prototypu.
Zdroj: theophiluschin.com