Vysoce výkonný dieselový vůz si zachoval 2,4-litrový 5-válcový motor, který spolupracuje s elektromotorem, ale kombinovaný výkon se zvýšil o 15 koní a 30 Nm točivého momentu. Celkově tedy řidič z vozu vyždíme velice slušných 298 koní a 670 Nm točivého momentu. Samotné vedení Polestaru tvrdí, že se jedná o nejsilnější dieselové Volvo v historii.
Zatímco obyčejná verze potřebuje ke zrychlení z 0 na 100 km/h 6,1 sekundy, silnější Polestar ubere z výsledného času 0,1 sekundy, přičemž to nebude mít žádný vliv na spotřebu. Volvo přitom uvádí kombinovanou spotřebu pouhých 1,8 litru na 100 km, zda tomu tak opravdu bude, to zjistí až výslední majitelé. Co se týče maximální rychlosti, o té se nic v tiskové zprávě nepíše, ale máme-li brát v potaz technický údaj ze sériového V60 D6 Plug-in Hybrid, pak i verze Polestar bude uhánět až 230 km / h.
Upgrade výkonu samozřejmě neohrozí běžnou záruku na vůz Volvo a v současné době mají možnost si ho jako první zakoupit občané Švédska, Velké Británie a Nizozemska.
Zdroj: Polestar