Nová i20 si zachovala tzv. fluidní design a design vozu mělo na starosti evropské designové centrum v německém Rüsselsheimu. Oproti minulé generaci je nová I20 více dospělejší, dostala novou přední masku, mřížku chladiče a přední světlomety nabízejí pásek z LED diod pro denní svícení. Novým prkvem jsou zatmavené C-sloupky, jenž mají vůz opticky prodloužit.
Zadní světlomety jsou nyní nejen širší, nýbrž nabídnou i technologii LED diod, což je u i20 podstatný skok kupředu. Ve výbavě se objeví nové prvky výbavy, jako je panoramatické střešní okno, pro nežnější pohlaví bude i20 disponovat parkovací kamerou a čidly. Nová generace i20 také povyrostla, rozvor se u ní prodloužil o 45 mm, délka vozu narostla ze 3995 mm na 4035 mm, což znamená, že posádka se bude opět cítít o něco vzdušněji a narostl i základní objem zavazadelníku, konkrétně z 295 litrů na 320.
Hyundai I20 nové generace nabídne celou paletu pohonných jednotek, zmíníme například zážehový čtyřválec o objemu 1,2 a 1,4 litru s výkonem 63 a 74 kW, dále vznětový tříválec o objemu 1,1 litru s 55 kW a 1.4 litru se 66 kW. Oproti minulé generaci se do nabídky dostane i sportovní verze N, který bude vyvíjen za pomocí zkušeností získaných ve světovém šampionátu v Rallye.
zdroj: Hyundai, Worldcarfans