Pod kapotou tohoto německého sporťáku je nově vyvinutý vodou chlazený hliníkový šestiválec se čtyřmi ventily na válec, systémem VarioCam a mazáním se suchou skříní. Je umístěn těsně nad asfaltem, nízko v zadní části vozu. Vysokootáčková koncepce slibuje výjimečný výkon. Motor dosahuje nejvyšších otáček 9000 za minutu. Točivý moment je 440 Nm a nejvyšší výkon 475 koní je dosahován při 8250 otáčkách.
Standardně dodávané řízení zadní nápravy zlepšuje vlastnosti automobilu jak na okruhu, tak v každodenním provozu. Elektromechanický systém umožňuje upravit úhel natočení každého ze zadních kol podle aktuální jízdní situace, úhlu natočení volantu a rychlosti vozu. Výhodou v každodenním provozu při malých rychlostech je natáčení zadních kol v opačném směru než kol přední nápravy. To de facto zkracuje rozvor náprav. Průměr otáčení je menší a parkování snadnější. Při sportovní jízdě je naopak výhodou při vysokých rychlostech natáčení zadních kol ve stejném směru jako u předních kol.
Zejména při předjížděcích manévrech na závodním okruhu se zvyšuje jízdní stabilita díky virtuálnímu prodloužení rozvoru. Současně se zvyšuje agilita vozu.
Zdroj: gtspirit.com, Porsche