Oproti Subaru WRX, dostala verze STI navíc body kit karoserie, přední spoiler, velké zadní křídlo umístěné na víku kufru, zadní difuzor také čtveřici koncovek nerezového výfukového systému. To by však bylo samo o sobě málo, a tak se nové STI dočkalo i lehčích dílů karoserie, jako je přední kapota vozu.
Po stránce výbavy budou zákazníci velice hýčkáni, standardem se totiž stane duální automatická klimatizace, vyhřívaná přední sedadla a vnější zpětná zrcátka nebo audiosystém s Bluetooth a vstupy AUX/USB. Za příplatek si lze navolit do výbavy o něco lepší audiosystém Harmann Kardon či navigační systém s dotykovým LCD displejem o rozměru 6,1 palce.
Snad tím nejdůležitějším je však pohonná jednotka, kterou bude WRX STI využívat. Pod kapotou můžeme dle oficiálních informací očekávat přeplňovaný benzínový čtyřválcový boxer o objemu 2.5 litru, jenž poskytuje výkon 305 koní při 6 000 ot/min a 393 Nm při 4 000 ot/min. Spolupracovat s ním bude pouze šestistupňová manuální převodovka, se systémem Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE).
Tento systém nabídne hned několik jízdních režimů, jako jsou Intelligent, Sport a Sport Sharp. Přizpůsobit si řidič bude moct i kontrolu trakce VDC, a to v režimech Normal, Traction nebo Off.
Subaru oznámilo, že do prodeje půjde nejdříve model WRX STI Launch Edition, což je omezená tisíci kusová serie. Ta dostane například modrý lak katoserie WB Blue nebo originální zlatá slitinová kola BBS.