Hliníko-uhlíkový prostorový rám, titanové náboje či výkonné keramické třmeny. Jen malá ochutnávka z „velkého“ vozu R8, převyšující v mnohém automobily známějších výrobců luxusních a supersportovních vozů. Ano, čas plyne jako voda, člověk se ani neotočí a R8 táhne již na desátý rok, uvažujeme-li čas od jejího prvního uvedení na frankfurtském autosaloně (IAA) v roce 2003. Následovalo započetí výroby v roce 2007, facelift v roce 2010, momentálně již nedostačující.
Máme se na co těšit. K mání bude v mnohém inovovaný, v mnohém však zcela upravený vůz. Multifunkční displej nahradí obyčejný přístrojový interiérový panel. Ten nabídne digitální obraz zádi, další novinkou bude i vylepšený infotainmentový systém MMI.
Vnější tvary budou opět agresivnější, pokud to však ještě lze. Dominantu utvoří mohutné nasávače vzduchu či LED Diodová technologie světel.
Zbývají motorizace. Oproti stávajícímu provedení zaznamenají všechny jednotky nárůst výkonu v přepočtu cca 20 kW. Ku příkladu dynamický 5,2litrový desetiválec pojme do svých útrob široké stádo koní, dávajících 425 kW. Moderní technologie typu systém Start/Stop nevyjímaje.