Začneme motorem. Zde se totiž udály nejpalčivější změny. Moderní crossover je poháněn kombinovaným hybridním motorem. Pohonný agregát vozu se skládá z klasického zážehového motoru typu boxer, doplněný o elektromotor.
Nárůst výkonu 110 kW (150 koňového) boxeru s točivým momentem 196 Nm tak čítá 10 kW (14 koní) a točivý moment 65 Nm. Zajímavé hodnoty, vykoupené znatelným hmotnostním skokem. Ten představuje 136 kilogramů vzhůru. Velké rozměry baterií a elektromotoru znatelně zmenšují úložné rozměry zavazadlového prostoru. Téměř 50 litrů je jistě nezanedbatelná hodnota.
Pohledově se jedná o mírně upravenou základní verzi. Žádný bláznivý futuristický design. Pozornějším pohledem spatříme pozměněnou přední masku, tvar a provedení kol, zaujmout může i použitý odstín zelené.