Doposud klidnou a dlouhodobě neměnnou hladinu suverénního designu a provedení narušilo přízvisko inovace. Je to bohužel skutečnost, že požitek z jízdy – účast řidiče při jízdě, jeho téměř fyzický kontakt s vozovkou, je u většiny současných sportovních vozů nahrazován či snad měněn za rychlejší a efektivnější variantu – u GT3 za automatickou převodovku PDK.
Nehleďme však jen na stinné stránky. Přichází i světlejší okamžiky. 5. generace vozu je vlastně ve všech zbývajících směrech skutečný unikát. Za ta létá neomšelý design a provedení je všeříkající – stálice na světovém trhu.
Motor je klasika. Atmosférický plochý šestiválec 3,8 litru dává 475 koní při 8250 ot./min, maximálka v červeném poli 9000 ot./min, zrychlení z 0-100 za 3,5 sekundy, Nordschleife pod 7 minut a 30 sekund. Opravdu slušné parametry za poměrně nízkou cenu.
Ta byla stanovena teprve nedávno. Model bude k mání od srpna roku 2013 za 137 303 eur, v přepočtu 3 430 000 korun.
Porsche 911 GT3: tradice s automatickou převodovkou!
50. výročí německé modelové řady je zde, s ní i nová podoba civilního Porsche GT3.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Všichni ho známe, jaký je ale princ William v soukromí? Zdroj z královského paláce promluvil!
-
Před 30 lety zahynul legendární Ayrton Senna: Vzpomíná na něj celý svět
-
Pink před jejími koncerty okradli!
-
Freddie Mercury překvapivě nikdy neměl být zpěvákem!
-
Richard Gere přiznal: Neměl jsem peníze na jídlo, hladověl jsem!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem