V devadesátých letech minulého století, ale Yamaha zkoušela také postavit vlastní supersport s vidlicovým dvanáctiválcem. Projekt s označením OX9911 byl však ukončen, protože se v té době Japonsko dostalo do finanční krize. Yamaha tak stihla vytvořit pouze tři funkční prototypy.
Yamaha své bohaté zkušenosti s vývojem motorů nabídla k dispozici také několika automobilkám a pomohla jim s novými motory. V minulosti to byl například motor pro první opravdový japonský sporťák Toyota 2000GT. Pro nás pravděpodobně nejznámější plody spolupráce s Yamahou představuje motor 1,7l z Fordu Puma, nebo vidlicový osmiválec 4,4l používaný značkou Volvo v modelech S80 a XC90.
Španěl Albert Roselló by rád dotáhl myšlenku na dvanáctiválcový supersport značky Yamaha do zdárného konce a proto nyní navrhl koncept s názvem Yamaha R Car. Ten, podle svého stvořitele, představuje "supersportovní vůz z duší superbiku".
Kromě výrazného designu, který z některých úhlů připomíná vozy značky Lamborghini, by měl R Car přinést také výjimečnou dynamiku. Motor s výkonem přes 900 koní v kombinaci s váhou pod 1100 kg je prozatím pouze přáním designerů, pokud by se však tuto vizi podařilo dotáhnout do reality, tak bychom se dočkali jednoho z nejrychlejších vozů současnosti. Zda Yamaha vyslechne přání svých příznivců, se ukáže v následujících letech.