Kupé s délkou 466 centimetrů by mohlo být nejen předobrazem nové modelové řady, ale téměř jistě je ukázkou nového sednu IS. Právě na něm by se měly objevit designové prvky z tohoto konceptu.
Pod kapotou najdeme dva motory, jedním je spalovací motor o objemu 2,5 litru. Samozřejmostí dneška je přímý vstřik, zajímavosti je použití Atkinsonova cyklu. Ten pracuje s pozměněným časováním ventilů než u běžného motoru a dosahuje tak vyšší účinnosti. Druhý motor je elektrický a je napájen z Ni-MH baterií. Výkony nebyly zveřejněny, avšak je známo, že po určitou dobu dokáže vůz jet čistě na baterie. Poháněna jsou zadní kola.
Vůz je lakován barvou pojmenovanou "tekutý titan", která je opravdu efektní.
Interiér již po stránce tvarů vypadá velmi hotově, avšak rozměrné displeje uprostřed přístrojové desky budu jistě nahrazeny standardními panely. Přesto lze z takto představeného vzhledu získat poměrně jasný obrázek o budoucích interiérech Lexusu.