Oba podobné koncepty jsou založené na modelu Abarth 500. Prvním z nich je dvousedadlový roadster, který využívá plnohodnotného čelního skla zajišťující použitelnost v běžnm provozu. Koncet dále dostal vytažené a zvýrazněné lemy blatníků, nový přední a zadní nárazník a dva "hrby" za hlavami cestujících. Místo dvojice výfuků z původního modelu dostaly koncepty centrálně umístěnou koncovku výfuku, nápadně podobnou té, co Opel montuje na Corsu OPC.
Druhý koncept je výrazně radikálnější a sportovnější. Nové blatníky a nárazníky jsou odobné jako u roadsteru, ale hlavní rozdíl je dosažen velice nízkou hranou předního a bočních oken. Snížená linie vozu pomáha vytvořit velice dynamický dojem, nicméně na úkor pužitelnosti vozu.
Technický základ dostaly koncepty z modelu Abarth 500, což znamená, že pod krátkou přední kapotou najdeme přeplňovaný benzínový čtyřválec 1,4 l MultiAir s nejvyšším výkoem 135 koní přo 5500 ot./min. a maximálním točivým momentem 206 Nm při 3000 ot./min.