Níže uvedené obrázky, které zveřejnil francouzský L'Automobile a dali vzniknout diskuzi o tom, zda automobilka opravdu ukázala model Rapid. Podrobnější studie snímků ukazuje, že zobrazený vůz opravdu není Rapid, případně jeho hatchbacková verze.
Delší rozvor a uhlazený design ukazují spíše na příbuznost s konceptem VisionD, který by se měl stát předobrazem nové Octavie.
Co přesně fotografie ukazují vědí pouze zasvěcení lidé z automobilky Škoda. Co však můžeme s jistotou říci je, že nová Octavia by měla mít premiéru příští rok, pravděpodobně v Ženevě a její design bude ovlivněn modely Rapid a VisionD.
S největší pravděpodobností se náznak budoucí Octavie na prezentaci nedostal náhodou, ale jako součást marketingové strategie značky. Automobilka tak postupně navnazuje své příznivce na nový model a zároveň nechá zákazníkům prostor pro jejich fantazii, aby mohli nad novým modelem přemýšlet, jak bude vypadat, jak se v něm budou cítit. Tyto fantazie mají za výsledek, že se zákazníci na nový vůz těší a to je přesně to, čeho chce automobilka dosáhnout.