Dodge byl vždy spíše levnější značkou koncernu Chrysler. Nelze se proto divit tomu, že právě zde vznikl malý sedan, který má duchovně navázat na nepovedený hatchback Caliber.
Zatímco tvary jde o typický Dodge dnešní doby, technika je postavena téměř výhradně na italských komponentách. Podvozek vychází z Alfy Romeo Giulietta, ačkoliv byl pro americké potřeby mírně přepracován.
Pod kapotou se nachází prozatím tři motory, základem je přeplňovaná 1,4 (160 koní), dále se zde nacházejí dvoulitr (taktéž 160 koní) a 2,4 (184 koní) - vše samozřejmě s benzínovým pohonem.
O bezpečnost se stará hned desítka airbagů, součástí výbav bude i 7palcový displej uprostřed přístrojové desky a případný 8,4palcový displej mezi řidičem a spolujezdcem.
Zda se tento sedan dostane i k nám, za oceán, nevíme. Příklonnost Evropy k malým sedanům není zrovna vysoká, přesto si zde například Renault Fluence či VW Jetta drží slušnou pozici a koncernu Fiat takovýto vůz jednoduše chybí.