Již po několik generací tvoří třídveřová verze Astry docela svébytný model. Je mnohem sportovnější než standardní Astra a jde si vlastní marketingovou cestou.
Kompletně nová karoserie kupodivu ukrývá také technické změny. Nová je celá přední náprava, která je podobná Insignii OPC. Zvětšen je rozchod kol i rozvor, celá karoserie byla o 15 mm snížena.
Motorizace budou zastupovat prozatím dvě nadopované 1,4 o výkonech 120 a 140 koní, a jedna 1,6 s výkonem 180 koní. Diesely zastoupí dvoulitr o výkonu 165 koní. Upravená karoserie si přímo říká o ostrou verzi OPC. Dočkáme se ji do roka a do dne.
Opel nabídne také velmi rozsáhlou funkční výbavu, zahrnující například inteligentní adaptivní světlomety nebo systém rozpoznávání dopravních značek. Uvidíme však, co všechno se dostane do našich prodejen a především za jakou cenu.