M5 postavená na základu nové generace pětkové řady, označované interně F10 jde jasně ve šlépějích svých předchůdkyň. Decentní sportovní kabát ukrývá brutálně výkonný agregát. Konkrétně by se mělo jednat o dvakrát přeplňovaný vidlicový 4,4 litrový osmiválec známý již z modelů X5 M a X6 M poladěný na výkon 555 koňských sil a produkující kroutící moment 680 N.m. Přenos výkonu na silnici zajistí dvouspojková sedmistupňová převodovka. M5 by tedy měla být lehčí, výkonější a ohleduplnější k životnímu prostředí než předchůdkyně osazovaná jednotkou V10.
Nová generace je o poznání elegantnější, i když jde prozatím pouze o studii. Je patrné že nebude od sériové podoby příliš vzdálena. Od standardního sedanu řady 5 "emkovou" verzi prozradí mohutný přední nárazník, obří dvacetipalcové pětipaprskové elektrony obuté do "michelinek" šíře 265mm a čtveřice laufů trčících ze zadního nárazníku. Takže pokud vaše srdce bije pro "bavoráky" začněte šetřit.
Během dneška uvolnilo BMW oficiální snímky, ty přidáváme k těm původním.
zdroj: carscoop.blogspot.com