To, že Škoda představí v Ženevě nové logo a nový vzhled korporátní identity, je našim čtenářům již známo.
Nová je informace, že Škoda ukáže spolu s novým logem i nový koncept. Zatím nevíme, jaký bude, ale Škoda nemá příliš ve zvyku ukazovat koncepty bez produkční budoucnosti. Proto můžeme očekávat, že půjde o těsně předprodukční verzi mikrovozu z Bratislavy (podobně to Škoda udělala naposledy u představení první novodobé generace modelu Superb, který představila jako koncept Škoda Montreux).
Nicméně bez šance není ani produkci trochu vzdálenější low-cost model, na který čekáme do příštího roku. A nebo také něco úplně jiného, spekuluje se o tom, že Škoda přemýšlí i o nových segmentech. Budeme se tedy muset nechat překvapit.
Škoda navíc chce zdvojnásobit počet svých modelových řad. Díky tomu bude od roku 2012 představován každý půlrok nový model či koncept