Toyota se po odchodu Yarisu Verso opět vrací do segmentu malých MPV, aby zaútočila například na nově představený Hyundai ix20.
Základem je dobrý motor, 1,33 Dual VVT-i o výkonu 98 koní jím rozhodně je. Nepřináší zrovna ohromující dynamiku, zrychlení z klidu na sto trvá téměř 15 sekundy, zato spotřeba 4,6 l/100 km mnohé vynahradí. K dispozici bude i bezestupňová převodovka CVT.
U MPV je důležitý kufr a flexibilita, o což se Toyota snaží. Základem je 336 litrový zavazadelník, který je možno snížením podlahy nafouknout o dalších 57 litrů. Postupným skládáním sedadel je možné dosáhnout až na prostor 1388 litrů. Skládání sedaček by mělo být jednoduché, na jediný dotek a měla by vzniknout rovná podlaha.
Výbava bude zahrnovat standardní vybavení v této třídě, ovšem bude obohacena v nejvyšších verzích i o šestipalcový displej navigace, na který bude možno promítat i záběry z parkovací kamery. Všechny vozy by měly být vybaveny sedmi airbagy, což zaručí vysoký standard bezpečnosti.
Ceny budou zveřejněny až u začátku prodejů, který by se měl odehrát na v únoru.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!