Čtyřdveřový Raptor nabídne vysokovýkoný motor i pro zákazníky kteří potřebují odvézt pět pasažérů. Sportovní oddělení Fordu SVT si údajně patřičně pohrálo s nastavením podvozku čtyřdveřového a tedy prodlouženého pick-upu.
Změnami ale prošel proti předcházející generaci Raptoru i pohonný agregát. Uspořádání jednotky V8 zůstalo, změnil se objem agregátu z 5,4 na 6,2 litru a výkon povyrostl z 320 na 411 koní. Osmiválec funguje v Raptoru výhradně s automatickou převodovkou SelectShift.
Změnou prošlo lakování výkoných Raptorů, v nabídce přibyla stříbrná metalíza. Lakování je nyní doplněno o pozměněnou grafiku polepů. Interiéru dominuje červenošedá palubní deska a kožené sedačky v černooranžové kůži.
Ve výbavě se objeví couvací kamera, 4,2 palcový LCD displej v palubní desce a měnič napětí na 110 V.
Že není Raptor jen výkoným silničním vozidlem dokáže při projížďce těžkým terénem. Podvozek je náležitě vyztužen a agregáty jsou zespodu řádně zakrytovány.