Když Ferrari přišlo s modelem California osazeným motorem V8 4,3 litru o výkonu 460 koní, učinilo správné marketingové rozhodnutí a vybavilo jej pouze dvouspojkovou automatikou. Totiž pouze každý desátý kupec tohoto kupékabrioletu by volil manuální řadící ústrojí. Přesto se Ferrari rozhodlo tuto alternativu nabídnout. Konkrétně se jedná o šestistupňovou manuální skříň.
Tato ortodoxní volba poněkud paradoxně přináší prodloužení zrychlení z nuly na stovku z 3,8 na 4,2 sekundy, snížení maximální rychlosti z 330 na 311 km/h a zvýšení spotřeby z 13,0 na 14,5 litru. To jen potvrzuje nakolik geniální současné automatické dvouspojkové převodovky jsou.
Opravdoví tvrďáci ale nejspíš zvolí modely Italia nebo Fiorano, což odůvodňuje předpokládaný odbyt 10% modelů California s manuálem. Ta je již svou koncepcí kupékabrioletu předurčena pozérům a něžnému pohlaví.
Ferrari California: pro tvrďáky s manuálem
Toužili jste po Ferrari California, ale s dvouspojkový automatem vám přišla málo hardcore? Pak pospěšte k nejbližšímu dealerovi Ferrari nadešla vaše chvíle.
Doporučit článek
Další zprávy
-
TRAGÉDIE: Pohřešovanou dívku z Ústí našli policisté mrtvou
-
Vážná nehoda v Praze. Porsche najelo na chodník a srazilo ženu s kočárkem
-
Na princeznu Kate se ptali lidé prince Williama. Co následník trůnu odpověděl?
-
Agáta Hanychová: Po letech zase prvomájová pusa s Dopitou!
-
Karel Gott (†80) by byl hrdý: Dcera Charlotte je plnoletá! Kam zase zmizela?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem