BMW odtajnilo základní informace. M5 řady F10 bude poháněna motorem V8 Biturbo. Půjde o známý osmiválec objemu 4,4 litru pohánějící již modely X5 M a X6 M. Verze pro model M5 bude navíc posílena pravděpodobně na 578 koňských sil. Automobilka již nechce pokračovat v předhánění se s rivaly z Ingolstadtu a Stuttgartu. Jednotka V10 byla příliš drahá a žíznivá. Roli jistě hrají i úspory pramenící ze sdílení komponent s jinými modely řady M.
Předpokládá se dosažení kroutícího momentu 700 N.m a spotřeby 14,4 l/100 km. Maximální rychlost bude, jak je u BMW zvykem, omezena na 250 km/h. Zrychlení 0-100 km/h dosáhne sedan za fantastických 4,4 s. Výkon bude přenášen na zadní nápravu přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Vozidlo bude vybaveno aerodynamickým M Paketem, identifikačním znamením nadále zůstanou čtyři výfuky vystupující ze zadního nárazníku. Zda vznikne M5 Touring (verze kombi) bude záležet na poptávce zákazníků.
BMW M5 -připravovaná nová generace
Nové „emko“ pětkové řady chystá bavorská automobilka na jaro 2011. Změnou oproti současné verzi bude nahrazení motoru V10 jednotkou V8.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Joaquin Phoenix šokoval fanoušky: Jak to teď má se svou partnerkou?
-
Joaquin Phoenix šokoval fanoušky: Jak to teď má se svou partnerkou?
-
Nebezpečný africký virus Marburg se šíří. Zabije téměř každého, léčba neexistuje
-
V 72 letech zemřel slavný francouzský herec Michel Blanc!
-
Kim Kardashian volá po svobodě pro bratry Menendezovi!
-
TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů
-
V čem se liší povinné ručení pro mladé?
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě
-
Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování