Evora Cup byla náležitě odlehčena o 200 kg na 1,2 tuny. Motor Toyota V6 prošel zvýšením objemu z 3,5 na 4,0 litru, výkon poskočil ze sériových 280 koní na 395 koňských sil. Pro závodní použití byl vybaven suchou klikovou skříní. Výkon je přenášen přes sekvenční šestistupňovou převodovku na zadní nápravu. Podvozek je plně nastavitelný, náležitě posílena byla i brzdová soustava. Vůz dostal aerodynamické prvky vyvinuté Dallarou. Samozřejmostí pro nasazení na okruzích je použití trubkového ochranného rámu, hasícího přístroje a dalších bezpečnostních prvků.
Stroj byl představen na Autosport International Racing Car Show v Birminghamu, v barvě Epsom Green s pruhem v odstínu Solar Yellow. Je očekávána prodejní cena 120 tisíc liber bez daně.
Lotus tímto modelem vstupuje do společnosti BMW, Maserati a Aston Martinu, kteří již své modely pro třídu GT4 postavily.
Zbraň pro třídu GT4 - Lotus Evora Cup
Britská automobilka Lotus připravila na bázi modelu Evora jeho pohárovou verzi Cup. Vozidlo je určeno pro pohár pořádaný Lotusem, bude jej po homologaci možné nasadit v závodech vypsaných FIA pro třídu GT4.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Americké tajné služby: Putin „pravděpodobně“ nenařídil zabít Navalného
-
Americké tajné služby: Putin „pravděpodobně“ nenařídil zabít Navalného
-
Tom Cruise má do ideálního táty daleko? Jeho vztah s dcerou je tragický
-
Program krále Karla III.: Opět vyrazí mezi lidi!
-
Přehlížená i milovaná. Filmová ikona Penélope Cruz slaví 50. narozeniny!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem