Jejich poslední kreace nazvaná R205 (R znamená „Road Sport“) se od „standardní“ verze STi odlišuje na první pohled dvanáctipaprskovými černými elektrony obutými do osmnáctipalcových pneumatik Bridgestone Potenza RE070 rozměru 245/40. Vzhled byl vypiplán téměř k dokonalosti pomocí pozměněných nárazníků a černé masky chladiče.
Méně viditelné změny doznala Impreza na podvozku (tlumiče a pružiny). Posílena byla též brzdová soustava použitím šestipístkových třmenů na přední a čtyřpístkových třmenů na zadní nápravě. Optimalizací prošla pohonná jednotka přednastavením řídící jednotky ECU, výměnou turbodmychadla a instalací sportovního tlumiče výfuku. Tyto úpravy zvýšily výkon motoru na 320 koní (+20) a kroutící moment na 431N.m (+24). Vozidlo prošlo úspěšně ostrým testem během čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu.
Pokud Vás Impreza R205 zaujala a jste ochotni do ní investovat 4,5 milionu jenů (34 tisíc Euro) pak pospěšte do Japonska. Je k mání pouze v počtu omezené série 400 kusů (značených plaketkami), pouze u dealerů Subaru v zemi vycházejícího slunce.
Vymazlená Impreza WRX STi R205
Technici z oddělení Subaru Tecnica International neustále hledají rezervy modelu Impreza STi.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Počasí o Velikonocích ovlivní i saharský prach, upozornili meteorologové
-
Miss World Krystyna Pyszková se v Česku nezastaví: Návštěva u ministra!
-
Eva Perkausová: Kdy se sympatická blondýnka vrátí na Primu?
-
Eva Perkausová: Kdy se sympatická blondýnka vrátí na Primu?
-
Obchody na Velikonoce: Jaká je otevírací doba během čtyř dnů volna?
-
TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu
-
Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA
-
TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?
-
Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon